Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2008

Ευχαριστήρια Επιστολή προς τη Διεύθυνση

Πρόσφατα γνώρισα την Ντότ(!), μία κοπέλα που παραδόξως της αρέσει το χιούμορ μου [σσ. Οι γιατροί ακόμα το ψάχνουν και θα μας ενημερώσουν το συντομότερο δυνατό.] ή τουλάχιστον φαίνεται να το αντέχει.

Αυτή η κοπέλα λοιπόν πήρε κάποτε την απίστευτη αύξηση του 3% [σσ. Διπλάσια από τον ΕΣΑΜ να σημειώσουμε...] και για να το γιορτάσει έγραψε τη παρακάτω επιστολή και προσέχουμε ιδιαίτερα το γεγονός ότι δεν έχει κάνει καμία απολύτως νύξη για τον αριθμό 3.

3-σαγαπημένη μου Διεύθυνση,

Θα ήθελα να εκφράσω την απεριόριστη ευγνωμοσύνη που αισθάνομαι για την αύξηση του 3% που θα κάνει τη ζωή μου 3-ανταφυλλένια! Με αυτό το 3% θα μπορέσω να κάνω πραγματικότητα τα 3 πράγματα που πάντα ονειρευόμουν και 3-βέλιζαν το μυαλό μου.

  1. Να αγοράσω 3 σπίτια. 1 στη πόλη. 1 στην εξοχή. Και ένα στο εξωτερικό (κατά προτίμηση σε χώρα του 3ου κόσμου για να ενισχύσω την οικονομία τους με το πλούσιο εισόδημά μου).
  2. Να παντρευτώ και να κάνω ένα γλέντη 3-κούβερτο.
  3. Να κάνω 3 παιδιά την καθημερινή φροντίδα των οποίων θα έχουν 3 φτωχές κοπέλες από το 3-νιντάντ.

Σας ευχαριστώ και πάλι από τα 3-σβαθα τις ψυχής μου.

Ένας 3-σευτυχισμένος υπάλληλος.

red wax seal

Ελπίζω να την απολαύσατε όσο και εγώ. Είναι αρχάρια ακόμα, μιας και δεν την έστειλε, αλλά στα λόγια του Ace Ventura: "She's good. With my help she could be the best!".

Καλές αυξήσεις σε όλους! Τι; Δεν είναι η εποχή; Γιατί δηλαδή; Αν ήταν θα παίρνατε;

Δεν υπάρχουν σχόλια: