Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2008

"Θα προτιμούσα να πεθάνω..."

"... παρά να έμενα ανάπηρη μετά το τροχαίο."

Δεν το είπα εγώ, αν και δε νομίζω ότι δεν θα το έλεγα, αλλά η Δέσποινα Βανδή. Και εγέννετο χάος.

Έπεσαν όλοι να την φάνε. Ανάπηροι, δημοσιογράφοι, καλλιτέχνες, παπάρες και κάθε καρυδιάς καρύδι. Και τι είπε η κοπέλα; Ότι προτιμάει να πεθάνει [σσ. Κατά γενική ομολογία κωλοκατάσταση γιατί έχουμε μάθει να φοβόμαστε το θάνατο.] από το να μείνει τετραπληγική. Γούστο της και καπέλο της. Και εγώ μαζί της. Φοβάμαι να χάσω την υγεία μου γενικότερα. Φοβάμαι να χάσω κάποιο άκρο. Φοβάμαι να χάσω την ακοή μου. Φοβάμαι να μείνω παράλυτος. Φοβάμαι να μην είμαι ολόκληρος. Το φοβάμαι γαμώ το μου! Πώς να το κάνουμε!

Και έπεσαν όλοι να πουν ότι πρέπει να ζητήσει συγγνώμη η Βανδή. Ρε δε πάτε να γαμηθείτε όλοι σας με τις μικροπρέπειές σας; Γιατί να ζητήσει συγγνώμη ρε; Επειδή δεν σου άρεσε; Ή μήπως επειδή είσαι ανάπηρος εσύ; Και; Τι θέλεις να κάνουμε; Μήπως εσύ κ. ανάπηρε πρέπει να ζητάς συγγνώμη για κάθε μέρα που περνάει και έχεις φαγητό να φας επειδή υπάρχουν παιδιά στην Κένυα / Ουγκάντα /κτλ. που πεινάνε; Φυσικά και όχι. Θα προτιμούσα να πεθάνω από το να ζω σε τέτοιες συνθήκες και όποιος διαφωνεί μπράβο του. Είσαι καλύτερος από εμένα στις αντοχές (ψυχικές και σωματικές). Θα πρέπει να σου ζητήσω συγγνώμη; ΌΧΙ!

Ο κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα να φοβάται ό,τι θέλει. Πολλές φορές φοβόμαστε και πράγματα που δεν θέλουμε, αλλά αυτό είναι απλά ανθρώπινη φύση. Αλλά όχι. Πρέπει να πείτε τις μαλακίες σας. Και σε ποιόν; Σε μία γυναίκα που τουλάχιστον από όσο ξέρω έχει δώσει μέχρι και συναυλίες για ιδρύματα όπως το Χαμόγελο του Παιδιού. Έχει δώσει λεφτά σε ιδρύματα για αναπήρους. Φιλανθρωπίες. Και την κράζετε; Πάτε καλά στον εγκέφαλο;

Πιστεύω ότι σαν τραγουδίστρια η Βανδή θα μπορούσε να κάνει πολλά περισσότερα, αλλά δική της ζωή είναι και μαγκιά της. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα συμφωνήσω μαζί σας. Πάτε να κάνετε θέμα γιατί σχεδόν κανένας δήμος δεν έχει προβλέψει για τους ανάπηρους δημότες του και μη [σσ. Και εκεί που προβλέπει να τραβάει γερά πρόστιμα στου ασυνείδητους παραβάτες (βλέπε παρκάρισμα πάνω σε διάβαση για αναπηρικά καροτσάκια).] και μετά ελάτε να μου πείτε για τα πιστεύω του καθενός. Άντε σπιτάκια σας να κάνετε τους μάγκες εκεί που πρέπει.

Ψιτ. Και που είσαστε. Προτιμώ ανάπηρος παρά Εβραίος στο Ολοκαύτωμα. Για πείτε μου. Ποιός παρεξηγείτε από αυτό περισσότερο;

Δεν υπάρχουν σχόλια: