Τρίτη 28 Απριλίου 2009

Ταπηροκρανίωση

Ένας πρώην μάναχερ και νυν καλός φίλος [σσ. Ναι. Οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν το κανόνα.] μου είπε ότι τα έχω πάρει στο κρανίο με κάποιον στη δουλειά.

Ναι. Είναι αλήθεια. Τα έχω πάρει με κάποιον στη δουλειά. Ή καλύτερα, τα έχω πάρει με αρκετούς στη δουλειά και ο καραγκιό... εεε... κακομοίρης είναι που την πληρώνει. Όχι ότι έχει καθαρή τη φωλιά του, αλλά κουβέντα να γίνεται.

Τα έχω πάρει στο κρανίο με τους ημιμαθείς. Τόσο θράσος έχεις ρε παλικάρι και νομίζεις ότι είσαι ο ένας και μοναδικός και έχεις πάντα δίκιο; Γιατί; Επειδή άνοιξες μία φορά το ντοκουμεντάριουμ της Ιάβας; Ή μήπως ξέρεις να προφέρεις τα ντισάιν πάττερνς; Για τουμπεκί [σσ. Χοντροκομμένο για αρχή και βλέπουμε...] και καθάρισε τα αυτιά σου. Μπορείς να γίνεις και άνθρωπος. Πού ξέρεις;

Τα έχω πάρει στο κρανίο με τους βλακέντιους, νεο-μάναχερς [σσ. Τους ξέρετε. Είναι αυτά τα σχολιαρόπαιδα που επειδή είναι 3-4 χρόνια στην ίδια μεγαλοεταιρεία τους δίνουν τίτλο.] που δεν μπορούν να ξεχωρίσουν ξυρισμένη γάμπα από πόδι καρέκλας. Η γλώσσα έχει πιαστεί με συρραπτικό στο μπακ-ό(ρι)φις του πελάτη. Ρε πελατάκο, μεγαλοεταιρεία διεθνούς φήμης είσαι. Πάτα πόδι ρε λούγκρα λιγάκι. Πάτα το ρε. Για την (γ)Ελλάδα ρε γαμώτο.

Τα έχω πάρει με τους αιθεροβάμονες και αιθεροβατούμενους κλειδοκράτωρες του Έιτς-Αρ. Παλουκάρι, πότε θα καταλάβεις ότι €1400 δεν είναι μισθός για κάποιον που λιώνει με 16-ωρα και 18-ωρα στο γραφείο; Πότε θα καταλάβεις ότι "Όχι, το πακέτο σας δεν είναι ανταγωνιστικό."; Πότε θα καταλάβεις ότι και η κουτσή Ηλέκτρα [σσ. Η Μαρία το πάτησε...] παίρνει περισσότερα; Οι καθαρίστριες στον (π)ΟΤΕ, ρε μαλάκα, παίρνουν πιο πολλά από τους "συμβούλους" σου και εσύ μιλάς ακόμα για "ανταγωνιστικό πακέτο" και "πρεστίζ";

Τα έχω πάρει με τους μίζερους συναδέλφους που έχουν χαθεί μέσα στον οχετό που δημιούργησαν οι ίδιοι και δεν έχουν καμία αξιοπρέπεια πια. Ξύπνα ρε ζώον. Ξύπνα. Μέσα σε ένα χρόνο δουλεύεις 2.5 χρόνια ενός Ευρωπαίου [σσ. 5.3 ενός του δημοσίου.] και δεν παίρνεις καν τα τρία σου. Να τα βράσω και τα μαστέρια σου και τα διδακτορικά σου και τις εργασίες σου και όλα. Είσαι το πρότυπο του σκλάβου της γαλέρας. Απλά τα δεσμά σου είναι στο εγκέφαλο. Φοβάσαι. Φοβάσαι να πεις τη γνώμη σου. Φοβάσαι να γίνεις οντότητα.

Τα έχω πάρει και με εμένα. Κάθομαι και τους βλέπω και δεν τους αρχίζω στη σφαλιάρα. Απαγορεύεται πια. Γαμώτο. Πότε το έχασα αυτό το δικαίωμα; Κάπου μεταξύ της πτώσης της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας και της Αναγέννησης νομίζω. Πρέπει να το κοιτάξω λιγάκι.

Το πλοίο δε βυθίζεται, αλλά προσωπικά βουλιάζεται μια χαρά. Εκτός από τους φελλούς... Αυτοί επιπλέουν ό,τι και να γίνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: