Πέμπτη 15 Μαΐου 2008

"Ο Έρωτας στα Χρόνια της Χολέρας"

Ναι μαντάμ. Στα χρόνια της χολέρας. Δεν κατάλαβα. Μη μου πείτε ότι πάμε καλά εκεί έξω, έτσι δεν είναι; Να το πάρουμε από την άλλη. Πότε ήταν η τελευταία φορά που βγήκατε έξω και γνωρίσατε κάποιον που να σας ενδιαφέρει; Προσοχή! Η ερώτηση είναι παγίδα! Δεν εννοούμε τους δεκάδες με τους οποίους παίζεται ματιές και μετά ρίχνετε σούπα για να τονώσετε τον εγωισμό σας!

Το ξέρω. Βγάζω το άχτι μου, αλλά μία πρόσφατη συζήτηση με μία φίλη με έφτασε εκτός ορίων. 'Η μάλλον, με έκανε να φτάσω στο γνωστό συμπέρασμα ότι "οι γυναίκες δεν ξέρουν τι θέλουν" [σσ. Ισχύει και έχει την ίδια ακριβώς διαχρονική αξία με το "όλοι οι άντρες είναι γουρούνια".].

Ας τα πάμε από την αρχή. Παρακαλώ οι κυρίες να πάρουν έναν καθρέπτη και κοιτώντας τον να απαντήσουν ειλικρινά τις παρακάτω ερωτήσεις/γεγονότα [σσ. Ένα ναι ή ένα όχι είναι αρκετό. Απαντήσεις με περισσότερες από μία λέξεις των τριών γραμμάτων πιάνονται αυτομάτως ως "λάθος απάντηση".].

  1. Θέλω να με κοιτάζουν ΟΛΟΙ όπου πάω.
  2. Γουστάρω να με αγνοεί και να μην με κοιτάζει ένας άντρας γιατί δείχνει ότι έχει πυγμή [σσ. Τι απαντήσατε πριν;].
  3. Θέλω ο γκόμενος που θα με φλερτάρει να έχει αμάξι των €100.000+.
  4. Γουστάρω να κυκλοφορώ με πειραγμένη μπίχλα [σσ. Μπίχλα = Αυτοκίνητο/Μηχανάκι που αγοράστηκε πέμπτο χέρι, του έχεις ενσωματώσει κινητήρα αεροσκάφους και αναπτήρα και φυσικά έχει βάλει εργοστασιακά ηχεία για να ακούς Έφη Θώδη.].
  5. Τον άντρα θέλω να τον κάνω ό,τι θέλω, ένα άβουλο όντο.
  6. Γουστάρω ο άντρας να έχει άποψη και πυγμή [σσ. Χμμ... Το ξαναείπαμε αυτό;].
  7. Θέλω τον άντρα πολύ γυμνασμένο και δυνατό.
  8. Η κοιλίτσα είναι πολύ γοητευτική.
  9. Θέλω να μου φέρετε ο άντρας σαν να είμαι βασίλισσα.
  10. Γουστάρω να μου κατεβάζει καντήλια όταν έχω άδικο.
  11. Θέλω να νιώθω το δέρμα του και μου αρέσουν πολύ τα λαδωμένα, ξυρισμένα κορμιά που τονίζουν το σώμα.
  12. Ο άντρας είναι άντρας μόνο όταν έχει τρίχα.
  13. Θέλω να με προσελκήσει κάποιος σε ένα μπαρ και να είναι έρωτας με τη πρώτη κουβέντα.
  14. Απαξιώ να μιλήσω στον οποιονδήποτε με πλησιάζει σε έξοδο γιατί τους θεωρώ λιγούρια [σσ. Και με το δίκιο της η κοπέλα!].
  15. Θέλω να γνωρίσω κάποιον μέσω παρέας για να είναι τσεκαρισμένος.
  16. Οι άντρες μέσα στη παρέα δημιουργούν προβλήματα. Θέλω οι φιλενάδες μου να μην έχουν σχέση μαζί του.
  17. Θέλω ο άντρας να έχει πολλές εμπειρίες και να με κάνει να νιώθω γυναίκα.
  18. Όταν ο άντρας έχει πολλές εμπειρίες [σσ. Περισσότερες από εσάς;] τότε σημαίνει ότι είναι γυναικάς και λιγούρι.
  19. Τα κακά παιδιά είναι τα καλύτερα!
  20. Μόνο με καλό παιδί νιώθεις ασφάλεια.
Πώς τα πήγατε; Έχουμε πέσει κάπου έξω; Μη μου πείτε ότι είμαι υπερβολικός. Αφού το ξέρετε ότι έτσι είναι. Και μετά αναρωτιέστε γιατί οι άντρες έχουν αρχίσει [σσ. Βασικά δεν έχουν απλά αρχίσει, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα...] να γίνονται gay. Εμ πως να μην γίνουν οι άνθρωποι! Αφού δεν τους γουστάρουν οι γυναίκες [σσ. Βέβαια, θα πρέπει να τονίσουμε ότι και αρκετοί gay έχουν ξεφύγει.]!

Κάποια στιγμή στη προηγούμενή μου δουλεία πείραζα για το χαβαλέ μία από τις συναδέλφους. Αμέσως οι κατίνες οι υπόλοιπες να πέσουν να με φάνε. "Γουρούνι", "Σκατοχαρακτήρα", "Πώς μιλάς έτσι", "Όλοι ίδιοι είστε", κτλ. Άλλα τα είπαν χαριτωμένα και άλλα τα εννοούσαν πέρα για πέρα. Η μόνη απάντηση που έδωσα και (παραδόξως!) το βούλωσαν ήταν:
Όταν σας πειράζουμε είμαστε γουρούνια. Όταν δεν σας πειράζουμε είμαστε αδερφές. Μέχρι να πεθάνω: Όινκ, όινκ!
Για περαιτέρω λεπτομέρειες εδώ...

Σας αφήνω. Με παίρνει τηλέφωνο ο έρωτας και μάλλον κρατάει πλάστη γιατί εξέφρασα άποψη για το χρώμα του σαπουνιού στο μπάνιο. Αφού δεν πάει το εκρού με τις σατινέ τις πετσετούλες μου!!

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Ζήτω τα γουρουνάκια!!!!

Υ.Γ. Για τους κοινούς θνητούς το αυτοκίνητο του άνδρα είναι ισοδύναμος κράχτης με τον γυναικείο κώλο. Εσύ θα προσπερνούσες ποτέ έναν απαράδεκτο κώλο για να γνωρίσεις την ομορφιά της ψυχής της?

Φυσικά εμείς δεν ανήκουμε σ'αυτή την κατηγορία γιατί:
α)είμαστε υπεράνω
β)δεν μας συμφέρει γιατί ο δικός μου κώλος έγινε φαν του Νεύτωνα και εσύ δεν είσαι έλληνας κροίσος με εφτά γράμματα...