Πέμπτη 29 Μαΐου 2008

"Ο Έρωτας στα Χρόνια της Χολέρας" - ΠΛηρωμένη απάντηση...



Και ναι... Υπήρχε περίπτωση να μη μου απαντήσουν; Ευτυχώς που μου το έστειλαν κείμενο και όχι σε μορφή πλάστη!



Τι ακριβώς σχολιάζεις στο συγκεκριμένο postάκι??... τις διαφορετικές προτιμήσεις που έχουν οι - διαφορετικές - γυναίκες?? Σας δυσκολεύει το γεγονός ότι δεν θέλουμε όλες ακριβώς τα ίδια, ώστε να ξέρετε κι εσείς πώς να πορευτείτε?? Θα ήταν λίγο κουραστικό όμως... να θέλαμε όλες τα ίδια... τότε θα το είχατε πάρει χαμπάρι και ο κόσμος θα ήταν - υποθετικά - γεμάτος από τέλειους άντρες...

Εκεί να δεις ανταγωνισμός...

Ενώ με τους άντρες τα πράγματα είναι πιο απλά...

  • "Θέλω μια γυναίκα που να έχει άποψη" (συγκεκριμένα, θέλω μια γυναίκα που να έχει την άποψή μου)
  • "Δεν με ενδιαφέρει πόσες εμπειρίες είχε πριν από εμένα" (αρκεί ο αριθμός να είναι μικρότερος του 5 - και αυτό επειδή είμαι πολύ προοδευτικός)
  • "Αντιμετωπίζω τη γυναίκα που είναι δίπλα μου ως ίση" (δεν είναι ότι δεν θέλω να βοηθάω, απλά δεν ξέρω να μαγειρεύω, να πλένω, να σιδερώνω... ενώ αυτή είχε 20 στα οικοκυρικά...)
  • "Μου αρέσουν οι γυναίκες που παίρνουν πρωτοβουλίες και κάνουν το πρώτο βήμα" (αλλά έχω τρελό απωθημένο με τη Λίτσα που δεν μου έκατσε στην τρίτη λυκείου)
  • "Δεν θέλω να είναι καταπιεστική και ζηλιάρα" (μου δημιουργεί επιπλέον τύψεις όταν της τα φοράω)
  • "Θέλω δίπλα μου μία έξυπνη γυναίκα" (χα χα χα!)
  • "Οι γυναίκες είναι υπολογίστριες και κυνηγάνε μόνο λεφτάδες με ακριβά αυτοκίνητα" (μισό να παρκάρω το ΤΤ)

PS. Από το "παίζω με τα μάτια" μέχρι το "ρίχνω σούπα" υπάρχει ένα στάδιο που λέγεται "πρώτη συζήτηση" και ναι, είναι σημαντικό στάδιο...



Τι να πω;;!! Έχω φρίξει ο άθρωπας!! Ευτυχώς που δεν είμαι ο φίλος της!!! [ΕΣΑΜ. Moira... ΑΣΕ ΚΑΤΩ ΤΟ ΤΗΓΑΝΙ!!!]

Δεν υπάρχουν σχόλια: