Δευτέρα 30 Ιουνίου 2008

Το κινητό ΜΟΥ

Πρωταγωνιστές:

  • Human Resource Manager a.k.a. HRM
  • ΕΣΑΜ a.k.a. Ειλικρινά Στ' Αρχ*** Μου
HRM - Για ποιό λόγο δε σηκώνεις το κινητό σου; Σε παίρνουμε πόση ώρα!!
ΕΣΑΜ - Το κινητό μου;
HRM - ΝΑΙ!! Είσαι σε ώρα εργασίας! Πρέπει να το σηκώνεις!
ΕΣΑΜ - Το κινητό μου; Το προσωπικό μου κινητό;
HRM - ΝΑΙ!! ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΔΩΣΕΙ!
ΕΣΑΜ - Το κινητό μου; Το προσωπικό μου κινητό; Το κινητό που πήρα έξι (6) χρόνια πριν μάθει η εταιρία ότι υπάρχω;
HRM - ΜΗ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΕΞΥΠΝΑΚΙΑ!!
ΕΣΑΜ - Τον εξυπνάκια; Που ΔΕΝ θέλω να σηκώσω το κινητό ΜΟΥ; Το κινητό που δεν ακουμπάνε ούτε η κοπέλα μου, ούτε οι γονείς μου; Το κινητό ΜΟΥ που πληρώνω από την τσέπη και μου ανήκει εξ' ολοκλήρου; Για αυτό το κινητό μιλάμε;
HRM - Αυτό που έχ...
ΕΣΑΜ - Το κινητό ΜΟΥ, που μπορώ ανά πάσα ώρα και στιγμή να κάψω και να μην δώσω λογαριασμό σε κανέναν;
HRM - ...
ΕΣΑΜ - Το κινητό ΜΟΥ, που έδωσα για το τυπικό και διατηρώ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ το δικαίωμα να σηκώσω ή όχι;
HRM - ...
ΕΣΑΜ - Το κινητό ΜΟΥ, που ΧΑΡΙΣΤΙΚΑ σας έδωσα ενώ η εταιρία ΔΕΝ προβλέπει κινητό για τη θέση μου, ενώ προβλέπει για συναδέλφους στο ίδιο επίπεδο, αλλά σε άλλο τμήμα;
HRM - Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Τις ώρες εργασίας...
ΕΣΑΜ - Τις ώρες εργασίας το κινητό ΜΟΥ παραμένει ΔΙΚΟ ΜΟΥ και θα το σηκώνω ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ! Καταλάβατε;
HRM - ...
Αυτή η συζήτηση έγινε τη Παρασκευή που μας πέρασε. Απλά για να θέσουμε και κάποια όρια. Δεν είμαστε σκλάβοι. Και τα περουσιακά μας στοιχεία ΔΕΝ ανήκουν στην εταιρία. Το ότι έχω κινητό και μπορούν να με βρουν οι γονείς μου, η κοπέλα μου, οι φίλοι μου ανά πάσα ώρα και στιγμή, ΔΕΝ σημαίνει ότι είμαι και υποχρεωμένος να το σηκώνω για τον κάθε μαλάκα που το έχει.

Πάω να βάλω και "ιδιαίτερο" μηνυματάκι για όταν γειώνω κλήσεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια: