Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2008

Το γονίδιο της "απιστίας"

Τελικά "βρέθηκε" και το γονίδιο της απιστίας! Το "βρέθηκε" σε εισαγωγικά γιατί ακόμα δεν είναι σίγουροι. Απλά έχουν μερικές ενδείξεις.

Αυτό που είναι σίγουρο είναι όλοι οι άπιστοι επιτέλους δικαιώνονται. Δεν μπορείς μαντάμ να κατηγορήσεις τον άντρα σου ότι ξενοπηδάει. Ο άνθρωπος έχει γενετική πάθηση. Πρέπει να τον φροντίζεις και να τον αγαπάς. Και εσύ παλικάρι μου το ίδιο. Καταλαβαίνω ότι η κοπέλα σου, ο έρωτας της ζωής σου, το μαξιλάρι του πόνου σου έχει "περάσει ένα χέρι [σσ. Και άλλα μέρη του σώματός της...]" όλο το κολλέγιο, αλλά πρέπει να της συμπαρασταθείς γιατί δεν μπορεί να κάνει αλλιώς.

Αν έχετε παρατηρήσει καθόλου τις "επιστημονικές" ειδήσεις των τελευταίων χρόνων, θα διαπιστώσετε αρκετές μη-επιστημονικές δηλώσεις. Έχουμε και λέμε:

  • Το γονίδιο του τσιγάρου.
  • Το γονίδιο της απιστίας.
  • Το γονίδιο της πίστης.
  • Το γονίδιο της υπακοής.
  • Το γονίδιο του αλτρουισμού.
  • κτλ...
Το γονιδίωμά μας που βρίσκεται σε εξέλιξη τα τελευταία 3,5 εκατομύρια χρόνια κατάφερε μέσα σε 10.000 χρόνια να εντάξει στο κώδικά του όλες της βλακείες του σύγχρονου ανθρώπου.

Μα είμαστε με τα καλά μας; Δηλαδή πραγματικά πιστεύετε ότι δεν ευθύνεστε για τίποτα; Επειδή εμένα δηλαδή μία ορμόνη με προδιαθέτει να κοπανίσω με μπαλτά τον κάγκουρα που δοκιμάζει τη κομμένη εξάτμησή του Κυριακή μεσημέρι κάτω από το σπίτι σημαίνει ότι δεν είμαι υπεύθυνος της πράξης μου;

Ή μήπως πιστεύετε ότι αν ρίξεις κέρατο [σσ. Ή να φας... Ποτέ δε ξέρεις...] δεν είναι αποτέλεσμα δική σου απόφασης; Για προσπάθησε να πείσεις το σύντροφό σου και αν δε βρεθείς με πλάστη ενσωματομένο στο κεφάλι θα σου κάνω προτομή [σσ. Με τον πλάστη...].

Μάλλον έχουμε καταντήσει "κοινωνία ανευθύνων". Συνεχώς και με οιονδήποτε τρόπο να ρίξουμε το φταίξιμο σε τρίτους (λόγους και ανθρώπους). Ειδικά όταν ο λόγος είναι ιατρικός η καλύτερή μας! "Έχω γενετική πάθηση στην απιστία." Και εγώ ρε παλικάρι έχω το γονίδιο του επιδειξία! Με βλέπεις να έχω αμολύσει καλούμπα;

Άντε σοβαρευτείτε λιγάκι! Υπάρχουν και πραγματικά προβλήματα στον κόσμο. [ΕΣΑΜ - Ναι κύριε μάναχερ. Πάσχω από οξεία-σταρχιδίτιδα. Να και η ιατρική γνωμάτευση.]

Δεν υπάρχουν σχόλια: