Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2008

Κομιούνιτη Εβεντ 2

Και όμως ναι! Το κακό συνεχίζεται. Και φέτος Κομιούνιτη Εβέντ όπως και πέρσι. Αλλά φέτος είναι τα καλύτερα! Εμ βέβαια. Τι νομίζατε; Ότι θα είχατε απαλλαγή; Πριτς!!


Πρώτο θετικό είναι ότι φέτος το εβέντ δεν θα γίνει καθημερινή απόγευμα. Όχι βέβαια. Θα γίνει Σαββάτο! Το πενθήμερο καταργείται επισήμος. Θα παρέχετε τα άμοιρα κορμιά σας και το Σαββάτο στις υπηρεσίες της αυτοκρατεταιρίας.

Αλλά για να κάνουμε το πρώτο θετικό γαμηστερότερο προσθέτουμε το δεύτερο θετικό. Το εβέντ είναι υποχρεωτικό! Και όποιος δεν παρεβρεθεί θα τον φάει η μαρμάγκα. Σε λίγο θα φωνάζουν και τον μπαμπούλα για να δουλεύουμε περισσότερο.

Και φυσικά (τρίτο θετικό), όποιος δεν παρεβρεθεί θα μαστιγωθεί παραδειγματικά. Για του λόγου το αληθές [σσ. Ντιρέκτ κουόουτ]:
"Late arrivals or inexcusably non-shown employees will take full responsibility of any cost or event management constraints".
Είπατε κάτι; Α... νόμιζα.

Φυσικά το τέταρτο θετικό, για να μην είμαστε και αχάριστοι, είναι ότι παρόλο που θεωρείται από την εταιρία ότι τα εβέντ είναι "φόρμαλ τρέινινγκ" ουδείς λόγως για να μπει στο εξοδολόγιο [σσ. Τρελοί είμαστε; Να μας χρεώσουν όλοι οι υπάλληλοι 15 διπλές υπερωρίες λόγω Σαββάτου;].

Και για πέμπτο θετικό να πούμε ότι οι (υποχρεωμένοι από τον δυνάστη) υπάλληλοι πρέπει να πάνε στο εβέντ με δικό τους μεταφορικό μέσο! Τσα! Και φυσικά, όπως αναφέραμε [σσ. Εμείς οι πολλοί.] και πριν τα έξοδα των υπαλλήλων.

Ρε καραμήτροι, μας ρωτήσατε αν μπορούμε; Ένα γαμημένο Σαββάτο έχουμε και εμείς. Δεν θέλω να δω τις φάτσες σας ρε! Θέλω να περάσω την μέρα μου στο σπίτι με σαγιονάρα, playstation, καφεδάκι και καμιά μπυρίτσα με φίλους. Και η κοπέλα μου θέλει και σεξ. Δεν παραπονιέμαι . Μην το πάρετε στραβά. Αλλά όσο να 'ναι το πρόγραμμά μου καθώς βλέπετε είναι πιεσμένο.

Και μου λέτε να μπω και στη διαδικασία με δικά μου έξοδα. Μήπως το παρατραβάμε λιγάκι; Δε ξέρω. Εσείς τι λέτε; Λιγουλάκι μόνο. Ε; Λίγο;

Και, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, δεν θέλω να έρθω πάλι σε εβέντ και να ακούω παπαριές για την καλή πορεία της εταιρίας όταν, καθώς φαίνεται, στις αυξήσεις θα πάρω "τρία και φεύγα". Να μην ξεχνάμε ότι ο πληθωρισμός, κατά το κράτος, είναι στο 4.7%. Ο λαϊκός πλυθωρισμός έχει χτυπήσει 7%. Τι στο διάολο αύξηση θα μου δώσετε για να έχω κίνητρο να έρθω; Πέρσι ήταν 1,5%. Φέτος;

Άντε πάνετε λοιπόν και αφήστε με στην ησυχία μου. Το ΣΚ σεξ θα κάνω ούτως ή άλλως. Από αυτό που μου αρέσει όμως!

Δεν υπάρχουν σχόλια: