Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2007

Κομιούνιτη Εβέντ 1!

Μεσημεριάτικα, λες και δεν έχουμε κάτι καλύτερο να κάνουμε, αποφάνθηκαν "Δε Πάουερς δατ Μπι" να κάνουν ένα μικρό community event. Κλείσαμε λοιπόν ένα ωραίο ξενοδοχείο με μία μικρή, όμορφη παραγκοαιθουσούλα για τις παρουσιάσεις στα Β.Π. Μαζευτήκαμε λοιπόν όλοι με τις γραβατούλες μας, τα κουστούμια μας και τα ταγιέρ μας [σσ. Εθεάθη ο Φατάλιτυ με συνολάκι εξ Αμερικής...] για να ακούσουμε για μία ακόμα φορά το πόσο καλή είναι η εταιρία στην οποία δουλεύουμε.

"Κι ήταν όλοι τους εκεί, η Σοφία κι ο Σταμάτης, Στάθης, Πάνος και Καιτούλα κι ο Χαλίφης της Βαγδάτης!" Βγαίνει λοιπόν ο Ντε Μπιγκ Μποσς και μας ξεκινάει την ιστορία για το πόσο καλά πάει η εταιρία.

  • Κέρδη +22% από πέρσι παγκοσμίως!
  • 25% αύξηση των σκλάβων... εεε... του εργατικού δυναμικού της εταιρίας στην Ελλάδα!
  • Διπλασιασμός εσόδων στην Ελλάδα σε όλους σχεδόν τους τομείς!
Γίπι!! Χειροκροτήματα! Πανζουρλισμός! Καμένα φωτοβολταϊκά! Ντουντούκες και κάψιμο της κερκίδας! Μέχρι και ο Ρεχάγκελ νόμιζε ότι κερδίσαμε το Euro 2008 πριν της ώρας του! Να κάνω λιγουλάκι τον δικηγόρο του Διαβόλου; Έτσι. Λιγάκι. Για το καλό του χειμώνα που την κάνει προς τα 'δω με γοργά βηματάκια. Για την (γ)Ελλάδα ρε γαμώτο!

Τέτοια κέρδη που διαφημίζονται από παντού έγιναν πάνω στις πλάτες μας, σωστά; Εμείς δε καθόμασταν ατελείωτες ώρες για τη δουλειά; Τα Σαββατοκύριακά μας χάθηκαν για μαλακίες μήπως; Το ότι δε μας βλέπει η οικογένειά μας για βδομάδες; Η/ο γκόμενα/ος; Όλα για το καλό της εταιρίας. Πάνω από όλα η εταιρία. Είμαστε Αναλυτές/Σύμβουλοι και Μάναχερς.

Μα καλά. Μόνο εγώ έχω πρόβλημα με αυτό ή μόνο εγώ είμαι ο γκρινιάρης; Γιατί κανείς άλλος δε παραπονιέται ρε παλουκάρια; Μα, να έχω τον Χαλίφη να έρχεται και να μου λέει πως είναι φυσιολογικό να μην παίρνουμε αύξηση τη πρώτη φορά (με συγχωρείτε, αλλά €30 για αύξηση δεν είναι καν τα έξοδα για το καζανάκι του σπιτιού); Έχουμε λολαθεί όλοι μαζί;

Δε πειράζει. Κάνουμε Κομιούνιτη Εβέντ! Εγώ πάντως έβγαλα τα έξοδα. Καμιά τριανταριά καναπεδάκια, δύο τρία ποτάκια κρασί και μία ξεγυρισμένη χειρονομία (που έλαβα) νομίζω πως μας έφερε στα ίσα μας. Να μη σας πω ότι πρέπει να τους επιστρέψω και μερικά δίφραγκα για τα ρέστα.

Άντε και του χρόνου! Θυμίστ μου να μείνω καμιά βδομάδα νυστικός πριν το εβέντ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: