Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2008

Un- ή De-;

Un- ή De-; Ποιά είναι η άποψή σας; Ναι. Σωστά. Γιατί πράγμα μιλάς ρε Καραμήτρο; Μιλάω για το UNmotivated και το DEmotivated. Δύο έννοιες τόσο κοντά μεταξύ τους, αλλά στη πραγματικότητα η μία εδώ και η άλλη στο φεγγάρι.

Με την αυγούλα [σσ. Κατά τις 15:00 γιατί αργήσαμε σήμερα...] καλεί ο σίνιορ εξέκιουτιβ συνάντηση για τα προβλήματα του προηγούμενου πρόχεκτ. Το τι ειπώθηκε δεν έχει σημασία [σσ. Σε άλλο ποστ οι λεπτομέρειες.]. Αυτό που έχει σημασία είναι η πρόταση του πολυαγαπημένου Διευθυντή Προσωπικού:

ΕΣΑΜ παιδί μου έχεις εμφανίσει σημάδια άσχημα. Είσαι unmotivated.
Όπα μπάρμπα. Κόψε κάτι γιατί θα σε πάρουν με τις σάπιες.

Το να είσαι unmotivated σημαίνει ότι σαν υπάλληλος δεν έχεις κίνητρο να δουλέψεις. Βαριέσαι. Πιστεύεις ότι χάνεις τον καιρό σου. Δεν έχεις καθόλου όρεξη. Είσαι λαμόγιο. Τρως τα λεφτά του εργοδότη και πουλάς φανφάρες. Ψάχνεσαι να την κάνεις και με την πρώτη ευκαιρία έχεις αφήσει πίσω σου καμμένη γη.

Εγώ όμως κύριε διευθυντά είμαι demotivated! Ποιά η διαφορά; Λεπτή και σημαντικότατη. Αισθάνομαι όλα τα ως άνω στο 100% και κάτι παραπάνω. Με μία μικρή διαφορά όμως. Εσύ ρε λαμόγιο δεν μου έχεις δώσει κίνητρο! Και όχι μόνο δεν μου έχεις δώσει, αλλά μου παίρνεις και αυτό που είχα.

Γιατί με το να μην δίνεις λεφτά, με το να τρως από τις υπερωρίες μου, με το να κόβεις από τις αυξήσεις, με το να μου επιβάλεις να χάνω τα Σαββατοκύριακά μου με την κάθε μαλακία που σκαρφίζεσαι, με το να απουσιάζεις από το πρόχεκτ και με το που πάει κάτι στραβά να μου τη λες, κτλ... Ε. Λίγο θέλει; Μου παίρνεις ότι κίνητρο είχα μέσα από τα δόντια.

Μετάφραση γιατί μάλλον δε καταλαβαίνεις τις μεγάλες προτάσεις. ΦΤΑΙΣ [σσ. Που είσαι σαν κεφτές...] που εγώ ΔΕΝ θέλω να δουλεύω πια για τη παρεούλα σου. Μέχρι να το καταλάβεις πλήρωνε με μαλάκα.

Πάω να σερφάρω. Τουλάχιστον έχουμε ιντερνέτι ακόμα... Μέχρι να μας το φορολογήσεις και αυτό...

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Η έννοια του κινήτρου έχει εκλείψει πλέον. Δεν τους νοιάζει και πολύ, θα βρούμε άλλον σου λέει, ας φύγει ο καραγκιόζης να ησυχάσουμε. Θα έρθει φρέσκο αίμα που δεν θα έχει απαιτήσεις, θα κάνει μόκο μέχρι να ξυπνήσει και αυτός...φαύλος κύκλος.