Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2007

Αναζητείτε μπειμπισίττερ…

Από ότι φαίνεται χρειάζομαι babysitter γιατί είμαι άτομο με πολύ υψηλό κόστος συντήρησης. Εγώ και Πάγκαλος που τρώει πολύ. Βλέπετε δεν έχουμε όλοι το μεταβολισμό του ΦΜ. Αυτό έμαθα προχτές. Χρειάζομαι συνεχή παρακολούθηση για κάθε βήμα που κάνω. Μπήκα λοιπόν σε σκέψεις για το αν έχουν δίκιο (νομικός όρος: Benefit of the Doubt).

Σενάριο 1ο: Μου δίνεις πλήρη έλεγχο του περιβάλλοντος παραγωγής (μαζί με όλα τα υπόλοιπα περιβάλλοντα ανάπτυξης και δοκιμών). Αυτό μάλλον δείχνει εμπιστοσύνη. Εσείς τι λέτε; Μπορεί να δείχνει και έλλειψη προσωπικού, αλλά την παραγωγή τη δίνεις συνήθως σε κάποιον που εμπιστεύεσαι. Οπότε όταν λες ότι χρειάζομαι τροφό αυτοχαρακτηρίζεσαι μαλάκας, ναι ή όχι;

Σενάριο 2ο: Χρειάζομαι τροφό γιατί πρέπει να παρακολουθείς κάθε μου κίνηση ότι έγινε σωστά, αλλά μου δίνεις τη παραγωγή. Συγγνώμη, αλλά τώρα πέφτεις στη κατηγορία του ηλιθίου. Κάπου κάπου πρέπει να βουτάς και τη γλώσσα στον εγκέφαλο πριν μιλήσεις.

Σενάριο 3ο: Προσπερνώντας τα πρώτα δύο σενάρια ερχόμαστε στο τρίτο που μιλάει καθαρά για micro-management. Φαντάζομαι ότι οι τελευταίες δεκαετίες που πέρασαν από αυτό το πλανήτη και λένε ότι το micro-οτιδήποτε είναι κακό δεν σε άγγιξαν, έτσι δεν είναι; Είσαι υπεράνω εσύ. Πιστεύεις ότι δε πρήζεις τους υφισταμένους σου, σωστά;

Σενάριο 4ο: Που μας φέρνει στο 4. Ο ένας από τους υφισταμένους σου είναι βαμμένος αναρχικός και σου έχει ξεκαθαρίσει: "Μη με πρήζεται με μαλακίες (without due process)!". Και όχι μόνο αυτό, αλλά έχει δηλώσει και ευθέως ότι δεν το έχει σε τίποτα αν τον πρήξετε πολύ να σας παραδώσει το laptop σε μορφή φρίζμπι και να φύγει πριν προλάβετε να ξυρίσετε τις μασχάλες σας. Γιατί λοιπόν να ακούει αυτές τις μαλακίες;

Δεν γνωρίζω αν έχω δίκιο, πάντως αυτά σκέφτομαι και πραγματικά νομίζω ότι Ε.Σ.Α.Μ. και αν είναι διαφορετικά μιας και ο καθένας μας πρέπει να βάλει κάποιες προτεραιότητες στη ζωή του. Η προτεραιότητά μου είναι να κάνω δουλειά και όχι να κάνω το γαλύφη σε όποιον έχει κόμπλεξ κατωτερότητας. Δεν προσελήφθηκα για αυτό και στο κάτω κάτω τις γραφής δε με πληρώνεται αρκετά βρ αδερφέ! Πώς να το κάνουμε;!

Κάθε φορά τα ίδια γίδια. Απαιτήσεις πάνω από απαιτήσεις. Και για ποιο λόγο; Για να νιώσει κάποιος manager καλύτερα; Παλικάρι μου η δουλειά γίνεται, ναι ή όχι; Σου λύνω τα προβλήματα; Έχω γίνει σημείο αναφοράς για την λύση προβλημάτων γενικότερα; Για ποιο γαμώτηκαταδίκη μου λόγο πρέπει λοιπόν να με πρήζεις; Μου λες;

Παρόλα αυτά νομίζω ότι θα ακολουθήσω τη συμβουλή του Ούμπερλορντ. Αναζητείτε λοιπόν μπειμπισίττερ. Κατά προτίμηση με διδακτορικό στο Λογισμικό Ανοιχτού Κώδικα και εμφάνιση… Χμ… Δείτε παρακάτω:

Δεν υπάρχουν σχόλια: