Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2007

Εδώ οι καλές Αυξήσεις!!

Πάρε, πάρε, πάρε, πάρε!

Εσείς δεν πήρατε αύξηση; Μα γιατί; Αφού δίνουν σε όλους! Έχει ανοίξει το θυσαυροφυλάκιο του Σκρουτζ και ρέει ο πακτωλός.

Βασικά για γέλια είμαστε. Μαζί με τη προαγωγή περίμενα και την αναμενόμενη αύξηση, αλλά ήμουν βαθιά νυχτωμένος. Τελική αύξηση επί των μικτών (απομακρύνετε τα μικρά παιδιά γιατί είναι ακατάλληλο το θέαμα): €30! Ολόκληρα! Καθόλου σκόντο! Αφού πρέπει να αγοράσω καινούργιο πορτοφόλι...

Μιλάμε όχι για κοροϊδία. Αυτό το περάσαμε. Μιλάμε καθαρά για προσβολή. Είναι ένα ξεκάθαρο μήνυμα του πόσο μας υπολογίζουν (πληθυντικός γιατί έμαθα ότι είναι γενικό το φαινόμενο φέτος). Και προσπαθούν να χρυσώσουν και το χάπι:

  • Υπάρχουν άτομα που πήραν 0% αύξηση [σσ. Και εμένα τι με νοιάζει;].
  • Σου έδωσαν μπόνους [σσ. Ναι... δικαιολογίας...].
  • Του χρόνου θα πάρεις κανονική αύξηση [σσ. Κάλιο πέντε και στο χέρι, παρά δέκα και καρτέρι...].
Υποσχέσεις και πάλι υποσχέσεις. Θέλετε να τα πάρουμε με τη σειρά; Κανένα πρόβλημα. Να δούμε πως θα χάνω λεφτά για τον ένα χρόνο μέχρι την επόμενη αύξηση:
  1. Η αύξηση είναι κατά πολύ μικρότερη του πληθωρισμού (είτε του πραγματικού είτε του κυβερνητικού), οπότε χάνουν από εκεί αξία τα λεφτά μου.
  2. Οποιαδήποτε αύξηση πάρω του χρόνου θα είναι σε πραγματικά λεφτά μικρότερη (καθώς ισχύει: 1.00 * (1 + χ2) < (1.00 * (1 + χ1)) * (1 + χ2) για κάθε χ1 και χ2 θετικά ποσοστά).
  3. Όλες οι υπερωρίες που θα κάνω υπολογίζονται με βάση τον καινούργιο βασικό μισθό που σημαίνει πολύ λιγότερα από το αν έπαιρνα αύξηση της προκοπής.
Υπάρχουν πολλοί που μου λένε ότι παίρνω ήδη πολλά. Και ρωτάω εγώ (με το μικρό μου το μυαλό): Έκανα τρελό ντιλ και τώρα θέλουν να με γυρίσουν και να με εξισώσουν με τους υπόλοιπους που δε ξέρουν να πουλήσουν τον εαυτό τους; Συγγνώμη για όποιον θίγω, αλλά όποιος έρθει στη θέση μου να μου πει τι να κάνω. Δεν είμαστε εδώ για αγαθοεργίες, αλλά για να βγάζουμε τα προς το ζειν.

Και με το να πάρω απλά τον τίτλο της προαγωγής δε μου λέει κάτι. Δε τρώγεται η προαγωγή. Χέστηκα για τη προαγωγή αν είναι να μένω στα ίδια λεφτά, αλλά να έχω αυξημένες υποχρεώσεις και πεδίο δράσης. Σας ευχαριστώ πολύ, αλλά κρατήστε και τη προαγωγή σας και τα όλα σας. Ή, αν θέλετε να έχω την προαγωγή μη περιμένετε και πολλά με αυτή τη κατάσταση. Το κίνητρο για δουλειά έχει πέσει σε θερμοκρασίες κοντά στο απόλυτο μηδέν.

Αλλά γιατί παραπονιέμαι; Δεν έχει καθόλου σημασία. Θα μπορούσα να κάνω το καλό παιδάκι και να σκύψω το κεφάλι, να πω "Ευχαριστώ μάστερ" και να συνεχίσω να κάνω τον χαμάλι. Το πολύ πολύ να πεταχτώ σε γνωστή βορεινή χώρα και να ξοδεύω 300άρια ανά βραδιά. Δε θα κάνω κάτι, αλλά μπορεί και να τα δεχτούν στο εξοδολόγιο κάτω από τη κατηγορία "Χαμένος χρόνος"...

"Κανένα κατοσταρικάκι ρε παιδιά;"...

Δεν υπάρχουν σχόλια: