Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2007

Η Παραγωγή άργησε μία ώρα.

Να 'μαστε πάλι βραδιάτικα να περιμένουμε τους χρήστες να ξεκουμπιστούν από την παραγωγή μας. Θα μου πείτε ότι είμαι παράλογος, αλλά τι να κάνεις βρε παιδί. Στις 11 το βράδυ με πιάνουν κάτι κατήφειες που δε μπορώ να τις εξηγήσω. Τα ψιλοπαίρνω, βαριέμαι, ξύνομαι και προπάντων θέλω να πάω σπίτι να τελειώσω μία συζήτηση που έκοψα το πρωί με το μαξιλάρι μου.

Εντάξει. Το παραδέχομαι ότι έχω ένα μικρό άδικο. Ο πελάτης έχει την παραγωγή για να κάνει τη δουλειά του και εφόσον η δουλειά είναι 24/7 πρέπει να βρούμε το ελάχιστο παραθυράκι με τη λιγότερη δυνατή κίνηση. Καλά ρε! Εσείς πελάτες του πελάτη τι στον ακατανόμαστο παίρνετε τηλέφωνο στις 11 το βράδυ; Δεν έχετε κάτι καλύτερο να κάνετε; Εκείνη την ώρα πρέπει να λύσετε τα προβλήματά σας; Η λέξη "σεξ" σας λέει κάτι; Είστε όλοι φετιχιστές και σας αρέσει το τηλεφωνικό;


Το προσπερνάμε λοιπόν αυτό. Είμαστε όλοι ωραία και καλά στο γραφείο (τρεις κι ο κούκος) και περιμένουμε τη μεγάλη ώρα. Φτάνει η ώρα, αρχίζουμε και κατεβάζουμε έναν έναν τους servers. Έχει ήδη πάει 11:40 και ΝΤΡΙΝ!!! Χμ... Ο Mole στο τηλέφωνο. Τέτοια ώρα; Μου βρήκε γκόμενα άραγε; Μπα... Δεν είναι Χριστούγεννα, ούτε έχω γενέθλια.

[Ε.Σ.Α.Μ.] - Καλώς τον κι ας άργησε! Τι τρέχει;
[Mole] - (Με ασσύμετρα συγκρατημένο πανικό) Καλησπέρα... εεε... Με πήραν από τον πελάτη και μου είπαν ότι έχουν πρόβλημα με κάποιον server.
[Ε.Σ.Α.Μ.] - (Με απαράμιλλη απάθεια και στωικότητα) Μόνο με έναν;
[Mole] - (Προσομοίωση κατοίκου Ινδονησίας βλέποντας τσουτσουνάμι) Εεε... Έχουμε γενικότερο πρόβλημα;;; (Πρώτα σημάδια πανικού στον ορίζοντα...)
[Ε.Σ.Α.Μ.] - (Κυνικό ύφος καγκουρό που πηδάει) Μόνο πρόβλημα επικοινωνίας. Έχουμε ενημερώσει εδώ και 4 βδομάδες για την προγραμματισμένη μεταφορά των αρχείων του συστήματος και μίας ώρας unavailability.
[Mole] - (Χαλαρωμένη φάτσα φαντάρου που πρόλαβε να φτάσει από τα μαγειρεία στη τουαλέτα...) Α... Και απλά δεν έχουν διαβάσει τις ενημερώσεις τους. OΚ. Καλώς. Thanx ΕΣΑΜ! Καληνύχτα...
Κακή στραβή κι ανάποδη! Δε μου βρήκε γκόμενα. Ενημέρωση; Για ποιο λόγο δηλαδή να με ενδιαφέρει η ενημέρωση; Manager δεν είμαι (φτου, φτου, φτου). Υπεύθυνος για τον πελάτη δεν είμαι. Υπεύθυνος να ενημερώσω από την καλή μου τη καρδιά τον οποιονδήποτε εκτός εγκεκριμένης λίστας δεν είμαι. Οπότε: γιατί δε μου βρήκε γκόμενα;

Ο πελάτης βέβαια ή καλύτερα ο υπεύθυνος που έχει για τις βάρδιες και γενικότερα για τα operations του θα έπρεπε να έχει ενημερώσει τους πάντες ότι το σύστημα θα είχε κρίση ταυτότητας και να μην χρειάζεται να μας ξυπνάνε... εεε... να μας απασχολούν από τις εργασίες μας βεβαίως βεβαίως.

Κατά τα άλλα χρειάζομαι babysitter. Μάλλον μασέρ και ψυχολόγο χρειάζομαι γιατί με βλέπω να ρίχνω τη παραγωγή μόνο και μόνο για να δω αν θα αντιδράσει κανείς. Γιατί, αν δε το παρατηρήσατε, από τη στιγμή που αρχίσαμε να ρίχνουμε τα μηχανάκια μέχρι τη στιγμή που πήραν τηλέφωνο πέρασαν 40 ολάκερα λεπτά. 40 λεπτά χωρίς παραγωγή! Κάποιος γέμισε σάλια και τσίμπλες το πληκτρολόγιο του μου φαίνεται...

Ποιός έχει απόψε υπηρεσία; Χμ! Η Βεφαγκόθ! Από ό,τι θυμάμαι υπάρχει ένα "προγραμματισμένο" προ δευτερολέπτων Galactic Shutdown... Να θυμηθώ να κλείσω και το κινητό...

Δεν υπάρχουν σχόλια: